Veolia

Ընկերության համակարգում տեխնիկական խնդիրներով և շինարարական աշխատանքներով պայմանավորված պլանային կամ վթարային ջրանջատումների մասին տեղեկատվությունը գտեք այս բաժնում։ 
 
Ջրամատակարարում եւ ջրահեռացում, ջրաչափ եւ վարձավճար, իրավունք եւ պարտականություն, բողոք եւ առաջարկություն, ինչպես վարվել և ում դիմել … Ձեզ հուզող շատ հարցերի պատասխաններ կարող եք գտնել հատուկ բաժանորդներին օգնելու համար ստեղծված ՍՊԱՌՈՂՆԵՐԻՆ բաժնում:
Ջրաչափի ցուցմունքի մուտքագրում, բաժանորդի հաշվի քաղվածքի դիտում ...  Առցանց ծառայություններ` սպասարկման որակը բարձրացնելու եւ բաժանորդներին պատճառվող անհարմարությունը նվազագույնի հասցնելու համար
Որպեսզի բաժանորդների անհատական նոր ջրագծերն ու կոյուղագծերը կանոնավոր գործեն, որ չխցանվեն, որ ձմռանը չսառչեն, չվթարվեն ու ջրի կորուստ չտան, դրանք պետք է կառուցվեն Տեխնիկական պայմանների հիման վրա եւ համապատասխանեն շինարարական նորմերին: 
Նոր ջրամբարներ ու քլորակայաններ, ջրագծեր ու կոյուղագծեր, ժամանակակից տեխնիկա և տեխնոլոգիաներ, ծրագրեր և արդյունքներ, մարդիկ և իրադարձություններ... Վեոլիա Ջուր ՓԲԸ համակարգում շարունակաբար ընթացող աշխատանքներին ծանոթացեք այս էջում:
Գնումներ, մրցույթներ, ծառայությունների մատուցում ... Վեոլիա Ջուր ՓԲԸ կարիքների համար անհրաժեշտ նյութատեխնիկական ռեսուրսների ձեռք բերման մասին հայտարարություններին մատակարարները կարող են տեղեկանալ այս էջից: